← početna foruma

Potrošački forum

Unošenje imena i email adrese je obavezno, pritom oni ni u kom slučaju neće biti prosleđeni trećem licu.

Na forumu možete postavljati pitanja u vezi proizvoda i proizvođača, kao i davati predloge i ideje za unapređenje Potrošač.info sajta.

Budite obavešteni da postavljanjem pitanja na forumu ne znači da ćete dobiti lični odgovor, već će on biti postavljen u temi koji ste kreirali, ovde na forumu. Molimo Vas da pre postavljanja svog pitanja pregledate infoteku ili pretražite forum za slučaj da smo na Vaše pitanje već dali odgovor, i time uštedite vreme i sebi i nama. Unapred zahvalni, Potrošač.info.

pomoć

poslednja aktivnost Aktuelne teme
sortiraj po
pre oko 1 mesec

Kopije

Poštovani, danas sam listao stranice za prodaju obuće na internetu jer su mi potrebne cipele, i naišao sam na jednu veoma interesantnu stvar. Kod nas svi prodaju kopije poznatih … više →

temu postavio Brankovic 08.12.2014. u 18:34 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Irena Jusić

 
pre 1 dan

Zamena robe

Moje dete je na poklon dobilo naočare za plivanje, ali joj model i veličina ne odgovaraju. Naočare nisu nošene, neoštećene su, imaju etiketu, a i ambalaža - kutija je neoštećena … više →

temu postavio Mira Tešin 30.01.2015. u 12:40 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.)

 
pre 1 dan

Lažno sniženje

Poštovani, zanima me da li zlatara sme da reklamira burme rečenicom "Burme na stalnom sniženju"? Ako je nekoj robi cena konstantno ista, zar u tom slučaju to nije redov… više →

temu postavio Dejan 30.01.2015. u 10:43 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.)

 
pre preko 2 godine

Zalba na VIP mobile

Dugo sam čekao da Vam se obratim i najzad je mom strpljen došao kraj. Moj problem je što operater mobilne telefonije VIP, čiji sam korisnik, već tri nedelje blokira odlazni saobr… više →

temu postavio Davor 10.05.2012. u 00:18 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 19 komentara, poslednji od Andjela

 
pre 5 dana

Izgubljen prtljag u autobusu

Postovani, prilikom povratka iz Beca autoprevoznikom Feniks giz Novi Sad, na stajalistu u Novom Sadu vozaci mi nisu predali moju torbu koju sam predala i za koju su mi dali prtlj… više →

temu postavio Sandra 26.01.2015. u 21:47 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.)

 
pre preko 1 godine

Vracanje leka u apoteku

Da li imam pravo da vratim lek, tacnije kremu, u apoteku ako imam fiskalni racun i to istog dana? više →

temu postavio Dubravka 05.08.2013. u 14:31 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 3 komentara, poslednji od Goran

 
pre oko 4 godine

POVRACAJ ROBE BEZ PRIGOVORA NA KUPLJENI PROIZVOD

Postovani,
da li potrosac ima pravo da vrati robu koja je nenosena, u kutiji, uz fiskalni racun (obuca ili tekstil), bez prigovora na kupljeni proizvid ili pruzenu uslugu?
Ako … više →

temu postavio Jugovic Aleksandar 10.01.2011. u 15:49 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 39 komentara, poslednji od milica

 
pre preko 2 godine

Koton, Ušće

Na polici na kojoj su izložene muške košulje stoji cena na papiru formata A4 u iznosu od 1.890RSD. Prilikom kupovine, naplatili su mi 2980 RSD. S obzirom na to da sam kupio dva a… više →

temu postavio Mihajlo Fermevc 10.10.2012. u 15:28 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Mladen UZPV

 
pre 13 dana

Parfimerija JASMIN

Kupila sam parfem pre par dana, cija postojanost je sat-dva vremena, a placen je 10.600 rsd! Isti slucaj se dogodio dvema mojim drugaricama.
Zanima me koja instituacija proverav… više →

temu postavio Dany 18.01.2015. u 11:19 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre oko 2 godine

PAZNJA KUPCIMA!!! Štetni Original Parfemi iz inostranstva na domaćim internet sajtovima

Poštovanje svima,
Na sajtovima poput Limundo, Kupindo , kupujemprodajem i sličnim sajtovima za prodaju i oglašavanje naišao sam na gomilu originalnih parfema po veoma niskim i p… više →

temu postavio Dare 18.11.2012. u 15:11 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 32 komentara, poslednji od Jelena

 
pre 4 meseci

Vizitkartice, Sasa Ivanc, Zajecar, Prevarant

Preko interneta sam narucila 6 hiljada flajera, poslao mi je primer uplatnice, za iznos 6600din. na firmu AGENCIJA POSLOVNIH USLUGA IVANC PRESS IVANC SAŠA PR ZAJEČAR , adresa Nik… više →

temu postavio Marijeta 06.10.2014. u 17:27 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 63 komentara, poslednji od prevareni

 
pre 14 dana

prekrizen barkod na ambalazi

Radnja u kojoj kupujem hemiju stalno prodaju vim ARF sa
precrtanim bar kodom,pa me zanima zbog cega je to precrtano.U prilogu
Vam saljem slike kao dokaz ( slikala sam prednju i… više →

temu postavio tole 17.01.2015. u 21:37 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od ogyc

 
pre oko 4 godine

vracanje robe

Da li potrosac ima pravo da vrati robu koja je netaknuta, sa kutijom, uz rachun, naravno? Cipele su u pitanju.
da li potrosac pravo da vratim robu iako nema prituzbi na istu?
a… više →

temu postavio djurdja timotijevic 03.12.2010. u 22:56 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 8 komentara, poslednji od Mila

 
pre translation missing: sr-Latn, datetime, distance_in_words, almost_x_years

Pampers pelene

Postovani,
pre mesec dana sam dobila bebicu i kao veliki broj ljudi u Srbiji sa bebama odlucila se za najpopularniju (ne tvrdim da je i najkvalitetnija) marku pelena tj pampers.… više →

temu postavio Aleksandra 13.03.2012. u 15:33 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 4 komentara, poslednji od Marica

 
pre 15 dana

Bus plus

Zdravo svima,

imam jedno pitanje. Redovno plaćam prevoz u Beogradu. Kako se nama redovnim platišama nadoknađuje kada se autobus pokvari pa nam plaćena usluga nije izvršena do … više →

temu postavio Marija Jestric 16.01.2015. u 09:30 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre 18 dana

reklamacija džempera u "Springfield"-u

Poštovani,

Kupila sam džemper u prodavnici "Springfield" na Terazijama. Oprala sam ga na ruke i osušila u vodoravnom položaju kako ne bi došlo do istezanja. Međutim … više →

temu postavio Jovana 13.01.2015. u 19:37 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre 26 dana

Reklamacija akumulatora u garantnom roku

Kupio sam akumulator pre 24 meseca i dobio sam garanciju u trajanju od 40 meseci. Na hladnom vremenu akumulator ne drži napon, tj. brzo se prazni pa sam isti reklamirao u prodav… više →

temu postavio Milutin 05.01.2015. u 19:26 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre 21 dana

Guess cizme- kvalitet 0

Nisam nikada reklamirala robu pa sam malo zbunjena. Kupljene su cizme u "Guess" prodavnici u Beogradu, i otplata jos uvek traje cekovima. Cena cizama je 27,000.00 RSD. … više →

temu postavio Kristina 11.01.2015. u 07:54 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Jovana

 
pre preko 2 godine

Formaideale prevara

Pre nekoliko nedelja supruga i ja smo kupili kuhinju u njihovoj radnji na Bezanijskoj kosi, prvo naravno mali problem tj kasnjenje isporuke doduse nista dramaticno. Danas konacno… više →

temu postavio Jova 14.09.2012. u 23:44 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 2 komentara, poslednji od Irena Jusić

 
pre preko 1 godine

prevara tepih servisa

Poštovani,
Potražila sam usluge tepih servisa De lux, koji se reklamira po centralnim ulicama Beograda. Nakon nekoliko dana tepih mi je vraćen oštećen, isflekan, promenjene boje… više →

temu postavio Ljiljana Milić 03.08.2013. u 14:03 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 5 komentara, poslednji od Petar Smiljanic

 

Statistika foruma

  • tema 1746
  • komentara 3806
  • korisnika 3376
  • infoteka Pogledajte studije slučaja rešenih problema naših korisnika u infoteci.