← početna foruma

Potrošački forum

Unošenje imena i email adrese je obavezno, pritom oni ni u kom slučaju neće biti prosleđeni trećem licu.

Na forumu možete postavljati pitanja u vezi proizvoda i proizvođača, kao i davati predloge i ideje za unapređenje Potrošač.info sajta.

Budite obavešteni da postavljanjem pitanja na forumu ne znači da ćete dobiti lični odgovor, već će on biti postavljen u temi koji ste kreirali, ovde na forumu. Molimo Vas da pre postavljanja svog pitanja pregledate infoteku ili pretražite forum za slučaj da smo na Vaše pitanje već dali odgovor, i time uštedite vreme i sebi i nama. Unapred zahvalni, Potrošač.info.

pomoć

poslednja aktivnost Aktuelne teme
sortiraj po
pre oko 2 godine

Zalba na VIP mobile

Dugo sam čekao da Vam se obratim i najzad je mom strpljen došao kraj. Moj problem je što operater mobilne telefonije VIP, čiji sam korisnik, već tri nedelje blokira odlazni saobr… više →

temu postavio Davor 10.05.2012. u 00:18 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 12 komentara, poslednji od Gordana

 
pre preko 1 godine

Dormeo jastuk

Kupili smo Dormeo jastuk po snizenoj ceni koja se poslednjih dana reklamira na sve strane. Jastuk mirise na budj I ustajalo, jutros smo odneli na reklamaciju. U radnji su napisal… više →

temu postavio Sandra 05.03.2013. u 09:23 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 9 komentara, poslednji od jelena

 
pre 11 dana

Sandale Grubin

Postovani, obracam Vam se ovim putem jer se nadam da mi mozete pomoci savetom. Naime, kupila sam 3godisnjem detetu sandalice kod Grubina 20.05.2014. Kaisici na sandalicama su puk… više →

temu postavio Bojana Majkic 17.07.2014. u 17:26 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Mladen, zaštita potrošača

 
pre 18 dana

Kupovina polovnog automobila

Kupio sam auto za koji je prodavac, fizicko lice, garantovao ispravnost. Rekao mi je da ne pali dobro al da je to zbog creva od dovoda goriva koje je busno i to nije skupo da se … više →

temu postavio Misa 10.07.2014. u 17:36 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Mladen, zaštita potrošača

 
pre 23 dana

Lazno oglasavanje

Ako prodavac oglasi na svom zvanicnom sajtu jedan popust a pri kupovini zaracuna upola manji, i pritom ne izda fiskalni racun jer kasa nije u funkciji, da li to treba prijaviti i… više →

temu postavio Ana Lović 06.07.2014. u 10:22 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Mladen, zaštita potrošača

 
pre preko 3 godine

Problem oko reklamacije na cipele

Dana 23.11.2010. sam kupio zimske cipele u prodavnici SPORT VISION u Novom Sadu, ul. Zmaj Jovina 26, (posedujem racun).

Obuca je koriscena samo u skladu sa svojom namenom.Ni… više →

temu postavio Danijel 07.03.2011. u 03:13 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 27 komentara, poslednji od Marija tanaskovic

 
pre oko 3 godine

problem netacne dekleracije anticelulit gela

Postovani,

Kupila sam anticelulit kremu u LIly parfimeriji - KRAUTERHOF Anti-Cellulite Gel (13.6.2011., 619 din). Krema je poreklom iz Nemacke, uvoznik i distributer : Keprom… više →

temu postavio Vesna D. Klepci 16.06.2011. u 11:34 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 61 komentara, poslednji od SONJA

 
pre oko 1 mesec

Dovoljno velike a gnjece pri hodanju

Cipele koje sam kupio i nosio jedno pre podne po suvom vremenu izazivaju nagnjecenje desnog palca sa gornje strane usled savijanja materjala. Nije u pitanju mali broj . Molim va… više →

temu postavio Saša 25.06.2014. u 14:55 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Mladen, zaštita potrošača

 
pre preko 3 godine

reklamacija patika

dana 10.01.2011. godine, kupio sam decije patike u prodavnici sportske opreme, posto su se pocele odlepljivati na vrhu podneo sam reklamaciju 21.01.2011. godine. Tada mi je recen… više →

temu postavio Dejan 08.02.2011. u 18:58 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 74 komentara, poslednji od dana

 
pre oko 2 godine

NAMESTAJ ALEKSANDRO

Dana 30.05.2012 godine ,sam uplatio u prodavnici namestaja "Aleksandro" kuhinjske elemente ,a tek kada sam uplatio avans od 17.000 dinara na racunu sam video da je rok … više →

temu postavio Слободан 25.06.2012. u 19:39 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 9 komentara, poslednji od dejan

 
pre oko 2 godine

Polovna vucna kuka

Imam problem prilikom kupovine vucne kuke za vozilo Renault Espace.
Naime, pre oko mesec dana moja verenica i ja poceli smo pretragu stampanih i Internet oglasa u cilju da nadj… više →

temu postavio Dusan 03.07.2012. u 15:08 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 12 komentara, poslednji od Sreja

 
pre 12 meseci

prevara tepih servisa

Poštovani,
Potražila sam usluge tepih servisa De lux, koji se reklamira po centralnim ulicama Beograda. Nakon nekoliko dana tepih mi je vraćen oštećen, isflekan, promenjene boje… više →

temu postavio Ljiljana Milić 03.08.2013. u 14:03 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 4 komentara, poslednji od Jelena

 
pre preko 1 godine

"Planeta sport" reklamacija

Pišem ovde jer vidim da mnogi imaju problema sa obućom, nadam se da ću uspeti da pomognem nekome, ili bar da informišem, ukoliko uspešno reklamiram svoje patike.

Naime, dana 1… više →

temu postavio Dusan 21.02.2013. u 04:12 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 26 komentara, poslednji od Nena

 
pre preko 1 godine

Reklamacija obuce

Postovani,

reklamirala sam obucu u radnji ali mi je prodavacica zadrzala fisklani racun i dala mi je samo onaj reklamacioni list. Da li je to u redu ili sam trebala da zadrzi… više →

temu postavio Milica 13.02.2013. u 21:26 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 14 komentara, poslednji od NINA

 
pre oko 1 mesec

ostvarenje prava na popravku proizvoda u garantnom roku

Kupio sam krevet u "Simpu", ciji se mehanizam polomio u garantnom roku. Uputio sam reklamaciju, "Simpo" je odgovorio pisanim putem, ali cekam na opravku vec c… više →

temu postavio Aleksandar 10.06.2014. u 13:31 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 2 komentara, poslednji od Mladen, zaštita potrošača

 
pre 2 meseci

Povracaj robe placene karticom

Kupio sam rucni sat koji kosta 33000 din i platio ga kreditnom karticom. Nakon 12 sati sam se predomislio i hteo da ga vratim. Odgovor koji sam dobio je da je sve ok, ali da oni … više →

temu postavio Bojan 28.05.2014. u 16:01 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 2 komentara, poslednji od Mladen, zaštita potrošača

 
pre preko 3 godine

POVRACAJ ROBE BEZ PRIGOVORA NA KUPLJENI PROIZVOD

Postovani,
da li potrosac ima pravo da vrati robu koja je nenosena, u kutiji, uz fiskalni racun (obuca ili tekstil), bez prigovora na kupljeni proizvid ili pruzenu uslugu?
Ako … više →

temu postavio Jugovic Aleksandar 10.01.2011. u 15:49 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 28 komentara, poslednji od Ivana

 
pre 3 meseci

Nove cizme

Dobila sam cizme na poklon, koje mi ,nazalost , ne odgovaraju. Drugarica koja ih je kupila tek sada je pronasla racun, i otisla sam da zamenim.. medjutim u radnji ne zele ni na … više →

temu postavio Biljana 23.04.2014. u 14:30 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 3 komentara, poslednji od biljana

 
pre 2 meseci

Ciciban prve cipelice

Poštovani, kupili smo prve cipelice za bebu u Ciciban prodavnici (TC Ušće-Beograd). Nakon desetak dana, po obodu sa unutrašnje strane, đonovi su počeli da se odlepljuju. Reklamir… više →

temu postavio Milorad Savić 21.05.2014. u 09:33 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Mladen, zaštita potrošača

 
pre preko 2 godine

garantni rok

Da li garantni rok proizvodjača i prodavca (koji je isto pravno lice) na nameštaj može biti kraći od 24 meseci? više →

temu postavio Nebojša Stojiljković 18.04.2012. u 22:45 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 4 komentara, poslednji od Aleksandar

 

Statistika foruma

  • tema 1563
  • komentara 3272
  • korisnika 2952
  • infoteka Pogledajte studije slučaja rešenih problema naših korisnika u infoteci.