← početna foruma

Potrošački forum

Unošenje imena i email adrese je obavezno, pritom oni ni u kom slučaju neće biti prosleđeni trećem licu.

Na forumu možete postavljati pitanja u vezi proizvoda i proizvođača, kao i davati predloge i ideje za unapređenje Potrošač.info sajta.

Budite obavešteni da postavljanjem pitanja na forumu ne znači da ćete dobiti lični odgovor, već će on biti postavljen u temi koji ste kreirali, ovde na forumu. Molimo Vas da pre postavljanja svog pitanja pregledate infoteku ili pretražite forum za slučaj da smo na Vaše pitanje već dali odgovor, i time uštedite vreme i sebi i nama. Unapred zahvalni, Potrošač.info.

pomoć

poslednja aktivnost Aktuelne teme
sortiraj po
pre oko 5 godine

POVRACAJ ROBE BEZ PRIGOVORA NA KUPLJENI PROIZVOD

Postovani,
da li potrosac ima pravo da vrati robu koja je nenosena, u kutiji, uz fiskalni racun (obuca ili tekstil), bez prigovora na kupljeni proizvid ili pruzenu uslugu?
Ako … više →

temu postavio Jugovic Aleksandar 10.01.2011. u 15:49 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 57 komentara, poslednji od milan60

 
pre 5 dana

Automehanicar

Molim Vas da mi objasnite kakva je mogucnost zastite potrosaca od strane automehanicara koji umesto novih delova koje naplate ugrade polovne? Da li su u obavezi da izdaju fiskaln… više →

temu postavio Natasa Pil 09.02.2016. u 13:54 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.)

 
pre oko 5 godine

reklamacija patika

dana 10.01.2011. godine, kupio sam decije patike u prodavnici sportske opreme, posto su se pocele odlepljivati na vrhu podneo sam reklamaciju 21.01.2011. godine. Tada mi je recen… više →

temu postavio Dejan 08.02.2011. u 18:58 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 103 komentara, poslednji od Nenad Dimitrijević

 
pre 8 dana

Pogresna dioptrija, tanjena stakla

Postovani,
pre mesec dana sam uzela nove naocare na koje nikako ne mogu da se naviknem. Bila sam kod drugog opticara koji je ustanovio da desno staklo ima potpuno drugacije kar… više →

temu postavio Milena Petrovic 06.02.2016. u 12:03 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre 10 dana

garancija na kupovinu nakita

poštovani, interesuje me da li kupovinom nakita, konkretno mindjuša u firmi BPM, imam pra vo na garanciju u slučaju neispravnosti proizvoda, obzirom da mi u toj prodavnici kažu k… više →

temu postavio dragan 04.02.2016. u 18:11 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre oko 3 godine

Reklamacija obuce

Postovani,

reklamirala sam obucu u radnji ali mi je prodavacica zadrzala fisklani racun i dala mi je samo onaj reklamacioni list. Da li je to u redu ili sam trebala da zadrzi… više →

temu postavio Milica 13.02.2013. u 21:26 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 29 komentara, poslednji od oliver

 
pre 11 dana

Isporuka namestaja

U Simpu smo 28.10 porucili namestaj, i platili u celosti, rok isporuke uveliko prekoracen.Rok isporuke 45 do 60 dana, a proslo je vise od 90 dana.
Da li postoji mogucnost da nap… više →

temu postavio Andrijana 03.02.2016. u 09:09 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre 9 meseci

robaizkine.com

Da li je neko koristio portal http://www.robaizkine.com ? više →

temu postavio Dragica Galic 25.05.2015. u 05:45 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 4 komentara, poslednji od Darko Maric

 
pre preko 4 godine

Probijen rok za isporuku namestaja, SIMPO

U salonu SIMPO, Novi Sad, 28. 09. je izvrsena uplata za naruceni namestaj. Prodavac je garantovao rok isporuke od 45 dana. Garantovani period je istekao, namestaj nije isporucen.… više →

temu postavio Strahinja 14.11.2011. u 09:02 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 4 komentara, poslednji od jelena

 
pre 20 dana

REKLAMACIJA AKUMULATORA

Поштовани,

дана 24.11.2014. године у Меркатору (Рода) купио сам акумулатор за моторно возило који сам однео на рекламацију у овлашћени сервис, иначе гаранција за наведени аку… više →

temu postavio Dusan Zivkovic 25.01.2016. u 01:01 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre 4 meseci

Reklamacija troseda

Poštovani, pre šest meseci smo kupili trosed na razvlačenje. Posle četiri meseca korisćenja makazice su se pokvarile pa krevet ne može da se sklopi. Zvala sam salon nameštaja i u… više →

temu postavio Tanja 31.10.2015. u 09:27 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 2 komentara, poslednji od Tanja

 
pre oko 3 godine

PAZNJA KUPCIMA!!! Štetni Original Parfemi iz inostranstva na domaćim internet sajtovima

Poštovanje svima,
Na sajtovima poput Limundo, Kupindo , kupujemprodajem i sličnim sajtovima za prodaju i oglašavanje naišao sam na gomilu originalnih parfema po veoma niskim i p… više →

temu postavio Dare 18.11.2012. u 15:11 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 34 komentara, poslednji od gordana

 
pre preko 3 godine

Ugaona garnitura BOEMA

Mi imamo problem sa ugaonom garniturom koju smo kupili, evo kako teku stvari:
1. 29.9 smo kupili garnituru i dali 30% avansa, i uz to smo dobili racun blok, na kome je sve lepo … više →

temu postavio Bojana Paligoric 25.10.2012. u 15:51 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 12 komentara, poslednji od Srki

 
pre 27 dana

Zamena Novog automobila

Postovani,

Pre 2 meseca uzeo sam novi auto na kredit i sad su poceli da se javljaju ozbiljni problemi sa elektronikom, blokadom kocnica i nepravilnim paljenjem motora.

Da l… više →

temu postavio Petar 18.01.2016. u 13:50 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre 29 dana

Trenerka

Kupio sam donji deo trenerke za dete, posle prvog pranja u masini na 30 stepeni cela trenerka je dobila fleke tacnije kao da je izgorela. Masina je bila puna vesa trenerki i duks… više →

temu postavio Dejan 15.01.2016. u 21:08 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre oko 1 mesec

Stevanovic Mirjana

Dali je moguca reklamacija robe bez racuna. više →

temu postavio Stevanovic Mirjana 13.01.2016. u 20:11 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre oko 1 mesec

Zamena propusnica

Postovani,
u dilemi smo da li su nam narusena prava na zamenu karata koje smo kupili u biletarnici Eventima za Evropsko prvenstvo u vaterpolu koje se odrzava u Beogradskoj Areni… više →

temu postavio Branka Vukelic 06.01.2016. u 12:32 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Biljana, zaštita potrošača

 
pre preko 5 godine

Namestaj

Kupila sam u Forma Ideale namestaj 21.8.2009god. u vrednosti 55000din.namestaj isporucen 21.09.2009.Imao je tezu gresku koju sam prijavila odmah sluzbi za reklamacije jos u septe… više →

temu postavio Tosic Marijana 18.08.2010. u 17:01 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 12 komentara, poslednji od Tijana

 
pre oko 1 mesec

Kontrola kvaliteta odeće i obuće - da li postoji?

Veliki broj reklamacija je na obuću - patike i cipele koje se raspadnu za mesece dana nošenja ili manje. Uobičajen razlog je "korišćenje obuće za suvo vreme po kiši" i… više →

temu postavio S 16.12.2015. u 09:28 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 2 komentara, poslednji od S

 
pre 9 meseci

Ciciban i pretnja

Poštovani, prošlog četvrtka smo kupili ćerki baletanke u Cicibanu (Knez Mihajlova). Jos dok ih je probala u radnji meni se ucinilo da su joj knap i zamolila prodavačicu,koja ima … više →

temu postavio Ana 18.05.2015. u 23:10 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 3 komentara, poslednji od marina

 

Statistika foruma

  • tema 2077
  • komentara 4791
  • korisnika 4244
  • infoteka Pogledajte studije slučaja rešenih problema naših korisnika u infoteci.