← početna foruma

Potrošački forum

Unošenje imena i email adrese je obavezno, pritom oni ni u kom slučaju neće biti prosleđeni trećem licu.

Na forumu možete postavljati pitanja u vezi proizvoda i proizvođača, kao i davati predloge i ideje za unapređenje Potrošač.info sajta.

Budite obavešteni da postavljanjem pitanja na forumu ne znači da ćete dobiti lični odgovor, već će on biti postavljen u temi koji ste kreirali, ovde na forumu. Molimo Vas da pre postavljanja svog pitanja pregledate infoteku ili pretražite forum za slučaj da smo na Vaše pitanje već dali odgovor, i time uštedite vreme i sebi i nama. Unapred zahvalni, Potrošač.info.

pomoć

poslednja aktivnost Aktuelne teme
sortiraj po
pre translation missing: sr-Latn, datetime, distance_in_words, almost_x_years

Namestaj

Kupila sam u Forma Ideale namestaj 21.8.2009god. u vrednosti 55000din.namestaj isporucen 21.09.2009.Imao je tezu gresku koju sam prijavila odmah sluzbi za reklamacije jos u septe… više →

temu postavio Tosic Marijana 18.08.2010. u 17:01 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 17 komentara, poslednji od Olivera St

 
pre 8 dana

kupovina polovnog automobila

kupila sam auto na auto placu nije bio kod mene ni 24h auto se pokvario i to je krupan kvar koji puno kosta,zvala sam autoplac rekli su da mi nemogu pomoci.Ja od njih nisam dobil… više →

temu postavio ceca 22.07.2016. u 15:53 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Jelena, zaštita potrošača

 
pre 3 meseci

MTS telefonski teror - Box paketi

U aprilu 2015 sam sa Telekomom Srbije potpisao ugovor o korišćenju usluge internet - ADSL na neograničeno vreme, bez UO. U tom ugovoru se nigde ne spominje moj pristanak na upotr… više →

temu postavio Zoltan 03.05.2016. u 13:57 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 2 komentara, poslednji od ranko

 
pre 17 dana

Zorica

Poštovani, prilikom povratka sa uplacenog turistickog aranzmana nestao je kofer. Kofer je predat vozacima iz autobusa za koji je dobijen broj. Prilikom povratka sa putovanja kofe… više →

temu postavio Zorica Stojanovic 13.07.2016. u 11:30 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Jelena, zaštita potrošača

 
pre preko 5 godine

POVRACAJ ROBE BEZ PRIGOVORA NA KUPLJENI PROIZVOD

Postovani,
da li potrosac ima pravo da vrati robu koja je nenosena, u kutiji, uz fiskalni racun (obuca ili tekstil), bez prigovora na kupljeni proizvid ili pruzenu uslugu?
Ako … više →

temu postavio Jugovic Aleksandar 10.01.2011. u 15:49 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 69 komentara, poslednji od Znatizeljan

 
pre 4 meseci

Sportvision - reklamacija patika

Poštovanje, interesuju me moja prava u vezi reklamacije patika u radnji Sportvision. Dakle patike su se raspale posle 5 meseci, od toga 2 meseca nošenja zbog zimskog perioda i no… više →

temu postavio Aleksa 18.03.2016. u 00:47 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 5 komentara, poslednji od Sara

 
pre preko 4 godine

Probijen rok za isporuku namestaja, SIMPO

U salonu SIMPO, Novi Sad, 28. 09. je izvrsena uplata za naruceni namestaj. Prodavac je garantovao rok isporuke od 45 dana. Garantovani period je istekao, namestaj nije isporucen.… više →

temu postavio Strahinja 14.11.2011. u 09:02 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 5 komentara, poslednji od Teodora

 
pre oko 1 godine

Koton

Kupila sam kupaci u Kotonu, medjutim kad sam stigla kuci videla sam da mi je radnica
zapakovala pogresnu velicinu. Vratila sam se da zamenim, rekli su mi da "kupaci ne menj… više →

temu postavio Ivana 27.06.2015. u 20:07 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 2 komentara, poslednji od Goran

 
pre translation missing: sr-Latn, datetime, distance_in_words, almost_x_years

Ugaona garnitura BOEMA

Mi imamo problem sa ugaonom garniturom koju smo kupili, evo kako teku stvari:
1. 29.9 smo kupili garnituru i dali 30% avansa, i uz to smo dobili racun blok, na kome je sve lepo … više →

temu postavio Bojana Paligoric 25.10.2012. u 15:51 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 13 komentara, poslednji od Aleksandar

 
pre preko 5 godine

reklamacija patika

dana 10.01.2011. godine, kupio sam decije patike u prodavnici sportske opreme, posto su se pocele odlepljivati na vrhu podneo sam reklamaciju 21.01.2011. godine. Tada mi je recen… više →

temu postavio Dejan 08.02.2011. u 18:58 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 115 komentara, poslednji od Boško

 
pre 21 dana

Raširena obuca

Poštovani,

Kupila sam sandale u Labrador radnji. Prva dva nošenja su bile u redu, a onda su počele da se razvlače. kaiševi, gazište. Stavila sam silikonske uloške na petu, međ… više →

temu postavio Tanja 08.07.2016. u 21:57 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.)

 
pre oko 4 godine

Polovna vucna kuka

Imam problem prilikom kupovine vucne kuke za vozilo Renault Espace.
Naime, pre oko mesec dana moja verenica i ja poceli smo pretragu stampanih i Internet oglasa u cilju da nadj… više →

temu postavio Dusan 03.07.2012. u 15:08 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 18 komentara, poslednji od Zoran Jovanović

 
pre 22 dana

AGROHIM - Michelin gume

Dobar dan ,
hteo sam da Vas pitamo nešto u vezi problema sa kojim sam se sreo kada je praktično nova guma ( proiyvedena 2015.godine ) marke Michelin ( koja je inace najskupljan… više →

temu postavio Miloš 08.07.2016. u 09:16 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.)

 
pre 23 dana

Obuća SOLO

Poštovani,

U ponedeljak 4.6. sam kupila letnje sandale u firmi SOLO u ulici Makedonska broj 30, oko 18h.
Iste večeri sam primetila da na spojevima đona i sandale postoje osta… više →

temu postavio Marija 07.07.2016. u 14:50 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.)

 
pre 23 dana

Lili drogerija

Postovani, danas sam kupila farbu za kosu u Lili drogeriji. Kasnije sam se sa racunom vratila da zamenim za istu samo u drugoj nijansi. Prodavacica je odbila da mi zameni uz kome… više →

temu postavio Ana 06.07.2016. u 23:04 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Jelena, zaštita potrošača

 
pre 25 dana

obuća_žuljevi pri prvom nošenju

Zanima me da li imam pravo na reklamaciju ili bilo koju olakšicu nakon dobijenih žuljeva pri prvom nošenju sandala I to na putu od prodavnice do kuće? Napominjem da prodavac odbi… više →

temu postavio Bojana Mizdrak 05.07.2016. u 12:03 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Jelena, zaštita potrošača

 
pre oko 1 mesec

Ostecenje trenerke

Kupila sam Adidas trenerku pre 15 dana u sportskoj radnji u cacku. Trenerka je sa popustom kostala oko 8.000 rsd. Nakon pranja i jednog oblacenja primetila sam da se rasila na sa… više →

temu postavio Bojana 26.06.2016. u 21:58 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Jelena, zaštita potrošača

 
pre preko 3 godine

"Planeta sport" reklamacija

Pišem ovde jer vidim da mnogi imaju problema sa obućom, nadam se da ću uspeti da pomognem nekome, ili bar da informišem, ukoliko uspešno reklamiram svoje patike.

Naime, dana 1… više →

temu postavio Dusan 21.02.2013. u 04:12 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 46 komentara, poslednji od Sinisa

 
pre oko 4 godine

Decija kolica CAM

Poštovani,
u martu ove godine, kupili smo decija kolica proizvođača Cam. Pre mesec dana pojavio se kvar na njima. Naime, na rukohvatima postoje oprugice koje kada se povuku slu… više →

temu postavio Nataša 04.07.2012. u 11:18 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 4 komentara, poslednji od Branislav

 
pre oko 1 mesec

Nadlezni za rad kurirskih sluzbi

Ko je nadlezan u slucaju kada kurirska sluzba isporuci pogresan paket, a pravi paket posalje na trecu lokaciju, I treci continent?
Da li isto vazi I kada je "potrosac"… više →

temu postavio Marija Sevic 23.06.2016. u 12:55 u kategoriji Neprehrana (obuća, odeća, itd.) | 1 komentar, poslednji od Jelena, zaštita potršača

 

Statistika foruma

  • tema 2211
  • komentara 5246
  • korisnika 4636
  • infoteka Pogledajte studije slučaja rešenih problema naših korisnika u infoteci.